✔️Nem betaling med MobilePay ✔️Levering 1-3 dage 🚛 Fragt fra 19 kr. ved 149 kr. - GRATIS fragt over 299 kr.

Terms of Service - Servicevilkår

Servicevilkår

Handelsbetingelser

Handelsbetingelserne gælder for alle typer af produkterne hos Carerelief.Du modtager altid en kvittering for dit køb via e-mail.

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Carerelief.dk.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage fra den dato, du har modtaget din vare. 

Du skal inden 14 dage fra modtagelsesdatoen meddele Carerelief pr. mail om, at du ønsker at fortryde dit køb. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du i samme mail medsender ordrebekræftelse og nødvendigt information jfr. nedenstående til info@carerelief.dk.

I mailen bedes du vedhæfte din ordrebekræftelse og oplyse om

  • Dit fulde navn og adresse.
  • Hvilken dato du modtog varen.
  • Varens navn og hvad den kostede.
  • Hvorfor du har fortrudt købet. 

For visse varer er det gældende, at varen ikke må prøves og emballagen må ikke brydes af hygiejnemæssige årsager. (se afsnittet nedenfor).

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. Carerelief modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

7.1. Udgifter i forbindelse med fortrydelse.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, så den ikke beskadiges. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, som du modtog pr. mail.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.

Varens stand ved returnering og ombytning
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men ikke tage den i brug. Varen skal returneres i originalemballagen og er der brugsspor på varen og emballagen, refunderes varens pris ikke.

For visse varer er det gældende, at varen ikke må prøves og emballagen må ikke brydes af hygiejnemæssige årsager. (se afsnittet nedenfor).

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, og der er brugsspor på produktet betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur (varens pris eksklusiv forsendelsesomkostninger) må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Hvis der er tale om refusion i forbindelse med fortrydelse eller reklamation tilbageføres hele eller dele af beløbet på det kort, som er blevet brugt ved købet. 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

  • Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, herunder alle fodplejeprodukter, indlægssåler, strømper, Sportstape og træningselastikker/Modstandsbånd.
  • Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
  • Varer, hvor plomberingen/forseglingen er brudt.
  • Udsalgvarer og restpartier til nedsatte priser.

Ved returnering og eklamation indsættes teksten fra formularen nedenfor i mailen til iinfo@carerelief.dk

Varen sendes til: 

Carerelief
Damgårdsvænget 2
4050 Skibby

Hvor lang tid tager det at behandle en refundering?

Clearhaus (Kortindløser) oplyser, at en refundering typisk bliver behandlet inden for 10 dage, hvilket betyder, at der går op til 10 dage fra du anmoder om en refundering, til pengene er på din bankkonto. 

-----------------------------

 

Standardformular ved fortrydelse/returnering

Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Carerelief

Damgårdsvænget 2

4050 Skibby

info@carerelief.dk

– Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)

– Bestilt den (*)/modtaget den (*)

– Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)

– Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)

– Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

– Dato

(*) Det ikke relevante udstreges