✔️ Trustpilot: 5/5 ★★★★★ ✔️ Mobilepay ✔️ GRATIS fragt v/350,- 🚛 1-3 dages levering

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Firma: Carerelief 
CVR nr. 40913106
E-mail: info@carerelief.dk
Telefon: 2186 7070

Betaling og sikkerhed

Carerelief modtager online betalinger med; Visa Dankort, Dankort, MasterCard, Mobilepay Online, Visa Elektron, Maestro.

Betaling vil først blive trukket på kundens konto, når den fysiske vare afsendes.

Ved betaling med Visa Elektron og MasterCard vil betalingen blive reserveret på kundens konto i overensstemmelse med vilkårene for betalingskort, indtil Carerelief trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusive moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK).

Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Carerelief benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol hvilket betyder kundens data er krypteret / Sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Carerelief's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.

Leveringsbetingelser

Leveringstid

Ordre bestilt inden kl. 06.00 afsendes samme dag på hverdage. Ordrer leveres 1-3 hverdage.

Track- and trace: Der vil altid modtage et track and trace nr. så pakken kan spores fra vores lager og hjem til kunden, så vi ved at pakken kommer sikkert frem.

Op til højtider som jul og påske og grundet omstændighederne som følge af Covid-19, kan der desværre i nogle tilfælde være forbundet med ekstra leveringstid, hvilket munder ud i en estimeret leveringstid på 4-8 dage. Som følge af den længere leveringstid kan kunden vide sig 100% sikker om en kvalitetsbevidst levering, som lever op til den angive leveringstid. Kundens varer er derfor også 100% forsikret under hele leveringen. 

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om pr. sms og / eller mail.

Leveringsområde 

Vi leverer til Danmark og Sverige. P.t. ikke til Færøerne og Grønland.

Carerelief afsender pakker med følgende: GLS - Pakkeshop, GLS Erhverv, PostNord - Pakkeshop, PostNord Erhverv, PostNord Privat.

Der kan vælges mellem at få pakken sendt "uden omdeling til en pakkeshop", "med privat omdeling " eller at få tilsendt pakken til en erhvervsadresse i Danmark.

Leveringspriser

GRATIS fragt ved køb over 349,00.

Det er til enhver tid muligt at beregne fragtomkostninger i forbindelse med køb af produkter i shoppen.

Uafhentet pakke i pakkeshop: Ved manglende afhentning af pakke i pakkeshoppen modtages en påmindelse pr. sms og / eller mail om at pakken endnu kan afhentes i pakkeshoppen. Forbliver pakken uafhentet og sendes retur til Carerelief, krediteres ordrebeløbet ikke, idet Carerelief pålægges ekstra returneringsgebyr af fragtmanden.

Opstår der problemer, kontakt da Carerelief på telefon: 2186 7070.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer. 

Fortrydelse / Returnering

Kunden har 14 dages ombytningsret og fortrydelsesret hos Carerelief.dk.

Ombytningsretten og Fortrydelsesfristen udløber 14 dage fra den dato varen er modtaget.   

Mail til Carerelief

Ved fortrydelse og ombytning sendes en mail til info@carerelief.dk inden 14 dage fra modtagelse af varen med kopi af ordrebekræftelse og hvad henvendelsen drejer sig om.

Sådan returneres en pakke til Carerelief

Varer der ønskes ombyttet eller returneret sendes som postpakke med PostNord med pakke-tracking til udlevering i nærmeste pakkeshop, hvorefter vi hos Carerelief afhenter pakken.

På pakkelabel angives Carerelief postadresse, telefon og email:

Carerelief
Damgårdsvænget 2
4050 Skibby
Telefon: 2186 7070
email: info@carerelief.dk

Når Carerelief har modtaget besked om at pakken kan afhentes i pakkeshoppen, behandles sagen.

Kunden bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, at  Carerelief har modtaget varen retur.

Carerelief modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Ved ombytning bedes angivet hvilken vare der ønskes ombyttet til, herunder størrelse, farve m.v.

Det er ikke muligt at fortryde købet ved blot at nægte modtagelse af varen.

Fortrydelse

Kunden afholder de direkte udgifter i forbindelse med returnering af varen til Carerelief. Kunden er ansvarlig for, at emballagen er 100% intakt og at varen er pakket forsvarligt ind, så den ikke beskadiges undervejs.

Ombytning

Kunden afholder de direkte udgifter i forbindelse med ombytning af en vare. Ved returnering er kunden ansvarlig for, at emballagen er 100% intakt og at varen er pakket forsvarligt ind, så den ikke beskadiges undervejs.

Emballage

For nogle varers vedkommende, herunder støttebind og en del fodprodukter er produkterne af hygiejnemæssige årsager indpakket i 2 emballager - Begge emballager skal være intakte ved returnering til Carerelief.

Varens stand ved returnering
Kunden hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Kunden kan med andre ord prøve varen, som i en fysisk butik, men ikke tage den i brug. Er der synlige brugsspor / ødelæggelser på vare eller emballage tages varen ikke retur.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt, kan varen ikke ombyttes og ved fortrydelse af købet returneres en del eller intet af købsbeløbet, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet af returneringen.

For at modtage købsbeløbet retur (Varens pris eksklusiv forsendelse) må varen altså kun prøves uden at være taget i brug. Der må ikke være synlige brugsspor eller ødelæggelser på varen eller emballagen.

7.1. Udgifter i forbindelse med fortrydelse/ombytning.

Kunden afholder de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er kunden ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, så den ikke beskadiges. Kopi af ordrebekræftelse skal vedlægges varen i pakken.

Varer undtaget returnerings- og fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår IKKE i fortrydelsesretten:

Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, da vores kunders sundhed har 1. prioritet. Det betyder, at købet ikke kan fortrydes.

  • Fodplejeprodukter, plaster, strømper og Indlægssåler.
  • Træningselastik sæt i 11 dele og 5-pack.
  • Udsalgsvarer og restpartier til nedsatte priser.
  • Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
  • Varer, hvor plomberingen/forseglingen er brudt.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.

Reklamation skal ske senest 8 dage efter, at du har opdaget manglen/fejlen ligesom emballagen skal være intakt og uden brugsspor. Carerelief dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Billeddokumentation skal vedhæftes mailen.

Ved reklamation medsendes ordrebekræftelse og billeddokumentation samt beskrivelse af fejl / mangler til: info@carerelief.dk.

Returnering af vare i forbindelse med reklamation: Når vi har behandlet din reklamationssag, modtager du besked fra os hurtigst muligt. Ved returnering af varer til Carerelief er kunden ansvarlig for, at emballagen er intakt og at varen er pakket forsvarligt ind, så den ikke beskadiges. 

For at modtage købsbeløbet retur (Varens pris eksklusiv forsendelse) må varen kun prøves uden at tage den i brug. Der må ikke være synlige brugsspor eller ødelæggelser på vare eller emballage.

Refusion ved reklamation
Hvis Carerelief vurderer, at der er tale om refusion i forbindelse med reklamation tilbageføres hele eller dele af ordrebeløbet på samme kort, som købet blev foretaget med.

Hvor lang tid tager det at behandle en refundering?

Clearhaus (betalingsindløser) oplyser, at en refundering typisk bliver behandlet inden for 3-10 dage fra den dato, hvor Carerelief tilbagebetaler beløbet. Det betyder, at der går mellem 3 til 10 dage til pengene er på kundens bankkonto. 

    Kunde- & Privatlivspolitik

    Vi videresælger ikke personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Kunder kan til enhver tid få slettet sine oplysninger.

    For at privatkunder kan indgå aftale med Carerelief, har vi brug for følgende oplysninger:

    Navn
    Adresse
    Telefonnummer
    E-mailadresse

    Vi foretager registreringen af personoplysninger med det formål at kunne levere varen til kunden.

    Personoplysningerne registreres hos Carerelief og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

    Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af kunden udtrykkelige samtykke og informeret præcis om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

    Direktøren hos Carerelief har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

    Den dataansvarlige i Carerelief er: Jeanette Weihrauch

    Som registreret hos Carerelief har kunden altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Kunden har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om vedkommende. Disse rettigheder har kunden efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@carerelief.dk.

    Cookies
    På https://www.carerelief.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for vores kunder.

    BEsøgende i shoppen kan til enhver tid slette cookies fra egen computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

    Log-statistik
    Vi bruger en log-statistik på https://www.carerelief.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

    Log-statistikken anvendes kun med det formål at optimere Carerelief's hjemmeside.

    Forbrugerbeskyttelse

    Læs mere om personlig beskyttelse som forbruger via køb med en PensoPay betalingsløsning på hjemmesiden: https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse