✔️ Nem betaling med Mobilepay ✔️ Fragt fra KUN 19 kr. over 149 kr. ✔️ Gratis fragt over 299 kr. 🚛 Levering 1-3 hverdage

Handelsbetingelser

Virksomhedsoplysninger

Firma: Carerelief 
CVR nr. 40913106
Indehaver: Jeanette Weihrauch 
E-mail: info@carerelief.dk
Telefon: 2186 7070

 

Betaling og sikkerhed

Carerelief modtager online betalinger med; Visa Dankort, Dankort, MasterCard, Mobilepay Online, Visa Elektron, Maestro.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes.

Ved betaling med Visa Elektron og MasterCard vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusive moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK) og Sverige - Kroner (SEK)

Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Carerelief benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Carerelief's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.

Leveringsbetingelser

Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage.

Op til højtider som jul og påske og grundet omstændighederne som følge af Covid-19, kan der desværre i nogle tilfælde være forbundet med ekstra leveringstid, hvilket munder ud i en estimeret leveringstid på 4-8 dage. Som følge af den længere leveringstid kan du vide dig sikker på en 100% sikker og kvalitetsbevidst levering, som lever op til den angive leveringstid. Din varer er derfor også 100% forsikret under hele leveringen. 

Leveringsområde: Vi leverer til Danmark og Sverige. Vi leverer p.t. ikke til Færøerne og Grønland.

Levering: Carerelief afsender varer med følgende: GLS - Privat, GLS - Pakkeshop, GLS - Erhverv, PostNord - Privat og Postnord Pakkeshop i Sverige.

Du kan til enhver tid beregne dine fragtomkostninger i forbindelse med køb af produkter i shoppen.

Du kan vælge mellem at få pakken sendt "uden omdeling til en pakkeshop" eller "med privat omdeling ". Du kan også vælge at få tilsendt pakken til en erhvervsadresse i Danmark.

Track- and trace: Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig, og vi ved at pakken kommer sikkert frem.

Ordre bestilt inden kl. 12.00 bestræbes på at blive afsendt samme dag. Varer bestilt efter kl. 12.00 afsendes den efterfølgende hverdag.

Leveringspriser

Billig fragt fra kun 19 kr. Gratis fragt ved køb over 299,00.

Varer kan blive leveret på leveringsadressen, til afhentningssted eller dropboks, som angives ved bestillingen.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om pr. sms og / eller mail.

Uafhentet pakke i pakkeshop: Ved manglende afhentning af pakke i pakkeshoppen modtages en påmindelse pr. sms og / eller mail om at pakken endnu kan afhentes i pakkeshoppen. Forbliver pakken uafhentet og sendes retur til Carerelief, krediteres ordrebløbet ikke, idet Carerelief pålægges ekstra returneringsgebyr af fragtmanden.

Opstår der problemer, kontakt da Carerelief på telefon: 2186 7070.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Fortrydelse / Returnering

Fortrydelsesret

Du skal inden 14 dage fra modtagelsesdatoen meddele Carerelief pr. mail om, at du ønsker at fortryde dit køb ved indsendelse af nedenstående formular.

Du kan ikke fortryde købet ved blot at nægte modtagelse af varen.

Kopiér formularen nederst på siden og indsæt den i mailen til info@Carerelief.dk

Reklamationsret

Du skal inden 8 dage fra modtagelsesdatoen meddele Carerelief pr. mail om, at du ønsker at reklamere over varen ligesom emballagen skal være intakt og uden brugsspor. Carerelief dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.

7.1. Udgifter i forbindelse med fortrydelse og reklamation.

Fortrydelse: Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering af varen til Carerelief. Ved returnering er du ansvarlig for, at emballagen er intakt og at varen er pakket forsvarligt ind, så den ikke beskadiges. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, som du modtog pr. mail.

Reklamation: Ved reklamation medsendes billeder af varen sammen med retur-formularen nedenfor, som sendes til info@carerelief.dk. Efter modtagelse af reklamationssagen, behandles sagen, hvorefter du hører fra os. Du skal ikke afholde udgifter i forbindelse med reklamation af varen til Carerelief, såfremt der er tale om en reel reklamationssag.

Varens stand ved returnering
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men ikke tage den i brug. Er der synlige brugsspor på varen eller emballagen tages varen ikke retur.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage købsbeløbet retur (Varens pris eksklusiv forsendelse) må du altså afprøve varen uden at tage den i brug.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. Carerelief modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, så den ikke beskadiges. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, som du modtog pr. mail.

Ved returnering sendes den fysiske vare til:

Carerelief
Damgårdsvænget 2
4050 Skibby

Hvor lang tid tager det at behandle en refundering?

Clearhaus (betalingsindløser) oplyser, at en refundering typisk bliver behandlet inden for 3-10 dage, hvilket betyder, at der går op til 10 dage fra du anmoder om en refundering, til pengene er på din bankkonto. 

OBS: Kopiér retur-formularen nedenfor og indsæt den i mailen til info@Carerelief.dk

Vi gør opmærksom på, at følgende varer IKKE indgår i returnerings- og fortrydelsesretten. Det betyder, at købet ikke kan fortrydes.

Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret:

  • Fodplejeprodukter, Strømper, Sportstape, Indlægssåler og træningselastikker.
  • Udsalgsvarer og restpartier til nedsatte priser.
  • Varer, hvor plomberingen/forseglingen er brudt.

Formular ved fortrydelse / returnering

FORMULAR VED FORTRYDELSE / RETURNERING

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten/returneringsretten gældende i forbindelse med min købsaftale.

Når Carerelief har modtaget din mail vil du høre fra os inden for 24-48 timer med en opfølgning.

Dit fulde navn:

 

Din adresse:

 

Varens navn:

 

Ordrenummer: Findes på følgeseddel og i bekræftelsesmailen

 

Årsag til returnering:

 

Dato for bestilling af ordre

 

Dato for indsendelse af blanket

 

 

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Carerelief, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Carerelief og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, så du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren hos Carerelief har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Carerelief er: Jeanette Weihrauch

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Carerelief har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@carerelief.dk.

Cookies
På https://www.carerelief.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://www.carerelief.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere Carerelief's hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse