🎁 Ny Kunde: 10% rabat - Kode: NY23 ✅ Trustpilot: 5/5 ✅ Mobilepay ✅ GRATIS fragt v/350,- 🚛 Levering: 1-2 dage
Hos Carerelief har vi 14 dages fortrydelses- og ombytningsret. Ombytningsretten og fortrydelsesfristen udløber 14 dage fra den dato du har modtaget varen.
Ved ombytning af vare skal du lægge en ny ordre på webshoppen, hvorefter vi refunderer pengene fra dit køb.
Det er ikke muligt at fortryde købet ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os besked.
Ved ombytning og fortrydelse benyttes vores standard fortrydelsesformular. Klik på linket Standard fortrydelsesformular. Udfyld formularen send den til info@carerelief.dk
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Er varen er prøvet udover og der er synlige brugsspor, betragtes den som brugt, og kan ikke returneres og beløbet kan ikke refunderes.
For at modtage beløbet for købet må du prøve varen derhjemme. Ikke tage den i brug. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi. Læs mere under afsnittet "Varens stand".
Du skal selv betale for at pakken returneres i forbindelse med ombytning, returnering eller uafhentet pakke i pakkeshop og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade på varen under transporten.
Vi refunderer betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger foretaget i forbindelse med købet i shoppen senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen fratrukket eventuel køb af pakkelabel hos Carerelief.
Hvis du har opnået en mængderabat, og herefter fortryder en del af købet og ikke længere lever op til betingelsen for at opnå mængderabatten, vil du ikke længere have krav på værdien af rabatten.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Beløbet tilbageholdes indtil vi har modtaget varen, behandlet sagen og registreret modtagelse af pakken hos Carerelief.
Pakkelabel
Du kan købe en pakkelabel til ombytning/fortrydelse hos Carerelief til 49,00 DKK. Dette beløb fratrækkes, når vi har modtaget varen og refunderer dit køb. Du skal blot afkrydse feltet "Jeg ønsker en bestille en Postnord pakkelabel" i Standard fortrydelsesformular sende den i en mail til info@carerelief.dk.
Efterfølgende sender vi en fragtlabel til dig pr. mail, som du kan printe ud benytte i forbindelse med returnering af pakken.
Du har også mulighed for selv at vælge PostNord eller GLS som transportør med pakke-sporing via sms og mail. Pakken skal sendes til nærmeste pakkeboks med følgende modtageradresse:
Carerelief
Damgårdsvænget 2
4050 Skibby
info@carerelief.dk
2186 7070
Som kunde bærer du risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, at Carerelief har modtaget varen retur.
Varens stand
Som kunde hæfter du kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen derhjemme, som i en fysisk butik, men ikke tage den i brug.
Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt, og kan ikke returneres og beløbet kan ikke refunderes. For at modtage beløbet for købet må du altså kun prøve varen. Ikke tage den i brug. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Forseglede varer, hvor plomberingen er brudt og som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.
For spørgsmål kan vi kontaktes på 2186 7070.
Uafhentet pakke i pakkeshop
Ved manglende afhentning af pakke i pakkeshoppen modtages en påmindelse pr. sms og / eller mail om at pakken endnu kan afhentes i pakkeshoppen. Forbliver pakken uafhentet og sendes retur til Carerelief, hæfter du for de reelle fragtomkostninger, som Carerelief er pålagt i forbindelse med returnering.
Opstår der problemer, kan du altid kontakte os på telefon: 2186 7070.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.
Behandlingstid
Clearhaus (betalingsindløser) oplyser, at en refundering typisk bliver behandlet inden for 3-10 dage fra den dato, hvor Carerelief tilbagebetaler beløbet. Det betyder, at der går mellem 3 til 10 dage til pengene er på kundens bankkonto.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb bedes du kontakte os på info@carerelief.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over støttebind skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr